Bevis på att jag är en tant:
- Jag löser korsord
- Jag köper allas veckotidning(mest för korsorden och recepten)
- Jag kokar saft
- Jag syltar
- Jag ÄLSKAR att virka
- Jag lagar trasiga kläder och strumpor
- Jag sparar på tygstuvbitar och knappar, de kan ju komma till användning någon gång.
- Jag vädrar kläder

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar