onsdag 31 augusti 2011

Tant

Bevis på att jag är en tant:
  • Jag löser korsord
  • Jag köper allas veckotidning(mest för korsorden och recepten)
  • Jag kokar saft
  • Jag syltar
  • Jag ÄLSKAR att virka
  • Jag lagar trasiga kläder och strumpor
  • Jag sparar på tygstuvbitar och knappar, de kan ju komma till användning någon gång.
  • Jag vädrar kläder
Det finns säkert 100 andra tantiga saker jag gör men det här tycker jag räcker som bevis...

Inga kommentarer: