God morgon! Barnen tyckte att det var alldeles lagom att gå upp kl. sex i dag, då är det ju tur för mamma och pappa att det finns film!! En timme senare satt vi och åt mackor som växte i munnen och drack avkylt kaffe... Nu spelar vi spel och visst ser det mysigt ut? Visst, mysigt är det i ungefär två minuter sen börjar medlingen...
- Nu är det Lilians tur Edward!
-Nejjjjjjjj hon tog ju tre kort!
-Inte fuska Lilian!
-Ahhhhhhhhh, nu ä ja aj på dej mamma!
-Man måste ju följa spelreglerna!
-Lilllllliiiiiiiaaannn du sitter på mitt ben! (Edward puttar Lilian)
-Ajjjjjjjjj bububububu aaaaaaaaaaaa
Ok spelet fortsätter sen börjas det om... Du fuuuuuuuuussskaaaaaarrrrrr!!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar