Evaasblogg
tisdag 30 augusti 2011
Fest
Jättegulligt par...
Joel var grymt het i sin pimpdräkt...
John-John vann öldrickartävlingen...
Var på en grymt rolig fest i lördags! Vi dansade som vanligt så att svetten dröp!!! Snygga var vi med, fattar inte varför folk stirrade när vi kom inramlandes på max kl. 2...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar