tisdag 30 augusti 2011

Fest




Jättegulligt par...

Joel var grymt het i sin pimpdräkt...

John-John vann öldrickartävlingen...

Var på en grymt rolig fest i lördags! Vi dansade som vanligt så att svetten dröp!!! Snygga var vi med, fattar inte varför folk stirrade när vi kom inramlandes på max kl. 2...

Inga kommentarer: