En helt vanlig kväll... nästan varje kväll...
Eller fettsuga min hals och näsa??
JJ undrar vad jag håller på med, det jag visar är vad jag ville göra med mina komplex när jag var yngre, fetta mina för tunna läppar, kapa min för tjocka hals och skära bort lite av min förstora näsa. Tur att man blir äldre och inser att man duger precis som man är!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar