Lilian får vänja sig med killarnas tempo, hon har nämligen 16 killkusiner att busa med...
I dag ska vi städa förrådet och inventera vad vi har för kläder till hösten och vintern, jag har verkligen höst nu! Vill inte riktigt än men det är ju faktiskt ganska skönt att komma tillbaka till rutinerna igen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar