torsdag 4 augusti 2011

Torsdag



Vem bryr sig om att börsen rasat 4% på en dag när man kan sitta hemma och räkna sina virknålar och nagellack?

Ok, jag bryr mig om världsliga problem också, har blivit månadsgivare till Röda korset, bli det du också! Tänk på barnen i Somalia har ju mamma tjatat om vid köksbordet i hela min uppväxt, först nu har det gått in i hjärnan... Tjat lönar sig så fortsätt tjata!! Hjälp HÄR!!

Inga kommentarer: