torsdag 12 mars 2009

Yes!!!

Jag är helt mörbultad!!!! Det känns som att jag åkt på storstryk!!! Det har jag ju också=), av stepmaskinen på gymmet... Jag har tränat i två månade nu och inte haft träningsvärk en enda gång, jo kanske en gång... Men nuuuuuuuuu ojojoj. I vanliga fall tränar jag mest med maskiner, men i går stod jag på stepmaskinen i en hel timma!!! Det tog bra kan jag säga, så nu blir det att trampa på som bara den till sommaren. Bikinin har jag givit upp hoppet om men fina sommarklänningar vill man ju komma i!!!

1 kommentar:

Martina sa...

Vad duktig du är som tränar så hårt!
Kul att Meral ska börja också;)