måndag 9 mars 2009

Suck!!

Jag vet att jag bara klagar nu men jag tycker faktist att jag har rätt till det!!! I går fick jag lov att passa upp min karl hela dagen, han var sååååå bakis!! I ju för sig sov han mest hela tiden men det är ju inte särskillt kul när han äntligen är ledig en dag!! Tro det eller ej men i natt blev också han magsjuk!!! Alltså jag orkar inte!! Min karl hatar att spy så jag måste alltid vara med när han "pjukar"... Ja, så en tredje uppesittarnatt blev det. Visst jag kan vara omhändertagande men även jag har en gräns!!! Jag har nu sprungit runt här i fyra dagar och varit till allas tjänst. Det är diarréblöjbyten en gång i kvarten, badda pannor, aaa ni fattar. Inte nog med allt det här, jag tror att jag börjar bli sjuk... Nu tror ni att jag mår illa...men nej nej det är mycket värre än så!!! Jag tror jag antingen börjar få MS eller parkinson. Jag måste läsa på mer men nåt allvarligt fel har jag. Jag kan inte kontrolera mina fingrar. Jag kan knappt skriva sms och när jag skriver nu får jag sudda hela tiden för mina fingrar hoppar och far som dom vill. Är det någon som känner igen sig? Kanske är det tillfälligt?? Jag ska kolla upp det här!!!
Jaha nu var det dags igen, Eeeeeeeeeeevvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaa kkkkkooooooooooommmmmmmmm!!!!!

2 kommentarer:

Martina sa...

Usch hoppas du slipper magsjukan..
Ja det är jobbigt för karlarna när de är sjuka:) Dom blir såååå ynkliga!
Haha lycka till nu:)..

Fröken Drake sa...

Åh vilka fina bröllopsbilder Eva! Underbart vackra!!!!!

Stor Kram/Jossan