Min favoritdag fredag har varit så där. Jag kunde inte sova i natt, vet inte varför men jag låg och vände och vred. Kl halv fyra bröjade Edward spy. Kul!! Jag hatar magsjuka!!! Som tur var spydde han bara två ggr, sen har han varit piggelin hela dagen. Men det blir ändå så tråkigt för inte en kotte vill ju träffa oss, helt förståligt!!! Min kusse skulle egentligen komma hit i dag. Henne har jag inte träffat på typ två år. Det kunde jag ju glömma=(.
JJ åkte och handlade lite saker till oss innan han drog till jobbet. Bla. typ 1 kg godis. Kl åtta i kväll skickade jag ett sms till honom där det stod:
"Älskling jag har ätit upp allt godis, jag skäms!!!!"
Man kan ju inte säga att han blev förvånad.

Edward blev som en liten bebis och ville sova i Lilians säng i natt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar