lördag 7 mars 2009

Blääää!!

Jag som trodde att magsjukan var på väg mot sitt slut men nu spydde Eddi igen. Fy farao vad värdelöst!!! Då tar det yttiligare 3 dagar innan vi kan visa oss offentligt=(. Pruttskitbajskiss!!!

Inga kommentarer: