torsdag 26 mars 2009

Bläääää!!

Jag sitter i telefonkö, fy farao vad jag hatar telefonköer!!!Jag har nu varit nr 1 i kön i 10 minuter!!! Grrrrrrrrr!!!!!! Vad jag ska skälla när jag kommer fram!!!

Nu är jag tillbaka, tjejen som svarade var så trevlig att jag inte hade mage att säga nåt.

Sandlådan nästa!!!!

Puss!!!

Inga kommentarer: