lördag 7 mars 2009

Ehhh..

Alltså allvarligt!!! Nu sjunger Sara Dawn Finer för tredje gången. Vad är det här?? Vinner hon den här duellen, ska hon sjunga en gång till då, i så fall spyr jag!!! Sen om hon vinner allt ihop ska hon sjunga en femte gång då? Tycker att den här tävling har blivit så konstig!!!

Inga kommentarer: