söndag 15 mars 2009

Trött

Jag ligger som fastlimmad i soffan. Jag orkar inte resa mig upp och gå till sängen. Jag är slut som människa!!!
Jag har haft en supermysig helg!!!
Pizza med päronen, schlagerkväll med tuffa brudar, barnkalas och vuxenkalas med arabisk mat och tårta.
Det har blivit lite väl mycket gött, jag är inte den som är den men ibland kan det även bli för mycket av det goda för goffareva... Tog i alla fall på mig löparpjuksen och trikotbyxorna och joggade 30 min i kväll. Mycket stolt!!!
Kollade förstås på 3:an kl 20.00!!! Mycket fint!!!! Åhhh jag grät!!! Åhhh vad fint!!! Om du läser det här Martina så vill jag bara säga grattis!!! Du verkar ha en underbar familj och en väldigt cool pappa=). Puss!!!

2 kommentarer:

Martina sa...

Tack:)
Ja det var jättekul att se allt som familjen gjort och pappa är bra rolig:)

Lise sa...

Trött är mitt mellannamn!