tisdag 6 januari 2009

Phuu

Är så sjukt trött!! Satt uppe till fyra i natt och kollade på hockey. Grymt spännande!! JJ hade så kul åt mig när jag blev upprörd att dom inte gjorde mål. Det lät typ såhär: Men skjut då knäppskorv, eller dumstrutdommaren är ju helt korkad... Ja man blir riktigt rädd för mig när jag ryter i...hahahaha...
Jag var ute och gick i går och bakom mig gick det två tjejer i 13-14 års åldern. Dom hade ett väldigt intressant samtal:
-Asså hallå, hörde du om Samme??
-Näää, vadå rå?
-Asså han ba eeee slog till en kille.
-Vaaa hallå ba!!!
-Ja man liksom ba hallå så gör man ba inte, sen kom polisen ba.
-Va, hallå eeeee va läskigt ba.
-Ja, jag ba fan Samme ba...
Shit vad jag skrattade!!! Jag överdriver verkligen inte, hellre tvärt om!! Jag tycker att det är så gulligt när dom pratar så där=).
Nu ska jag fixa frukost till min familj. Kram!!

Inga kommentarer: