måndag 12 januari 2009

Dummer

Här var jag typ 20 år och hade ett helt oförstört hår. Hade aldrig färgat eller blekt det en enda gång. Nu kämpar jag med ett sönderblekt hår i nån typ av för lång pagefrisyr...kul!!!

Inga kommentarer: