Här var jag typ 20 år och hade ett helt oförstört hår. Hade aldrig färgat eller blekt det en enda gång. Nu kämpar jag med ett sönderblekt hår i nån typ av för lång pagefrisyr...kul!!!
Skicka en kommentar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar