Sara tog med sig en tårta, visst vá den cool?!
I kväll har vi varit hos Anna och Henrik och ätit Tacos. Dom bor i Svartbäcken i världens finaste hus!! Det är sååå grymt snyggt där hemma. Så vill jag bo nån gång. Jag älskar svartbäcken. På hemvägen körde vi förbi vår gammla lgh, åhhh vad jag kan sakna den i bland.
Nu sitter jag med blekmedel i håret, måste liva upp det lite. Nä nu måste jag skölja puss!! (Observera min supersnygga morgonrock).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar