Har varit på bio i kväll med Meral och Liv, vi såg Yes Man, se den! Man blir så glad!Efter bion gick vi en snabbis förbi Terassen. Där träffade jag en gammal klasskompis, Sofie. Det var jättelänge sen jag såg henne! Hon var riktigt askalas=). Hon och hennes kille ska flytta till hennes pappas gammla hus utanför Viksta. Hennes pappa dog tyvärr för ca ett år sen i canser, han hade haft det i flera år. Hon berättade att han flera gånger när han var döende frågat om hon träffade mig nån gång. Det tycker jag var ganska häftigt. Det var ju tio år sen jag träffade honom.
Puss och God natt!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar