
I dag fyller Lise 26!!! Grattis!!! Vi har varit vänner i snart tio år, sug på den du Lise fise=). Är så glad att jag har en så underbar vän som dig!!!
Jag har precis kommit hem från träningen. Var på sååå dåligt humör innan, tänkte inte gå men jag vet ju att det alltid blir bättre bara man kommer sig ut. Nu är jag på strålande humör!
Det svåra när man tränar på kvällen är vad man ska äta efteråt. Vill ju inte slänga i mig en massa mackor... hmmm svårt det där!!
Nu ska kolla på sista delen av "De halvt dolda". En riktigt tragisk serie men ändå så bra!
1 kommentar:
Åh tack! Det känns som du har funnits i mitt liv jämt! Puss
Skicka en kommentar