onsdag 21 januari 2009

Onsdag

Hej kära vänner. I dag är jag riktigt pigg! Jag steg nämligen upp kl 10.30. Eddi vaknade visserligen vid 9 men jag slumrade vidare. Han har lärt sig att slå på tv:n själv så han sätter sig i sin saccosäck och kollar på disney, skönt för en tröttmössa som mig!!! Mindre skönt var det när jag klev upp och såg att han rivit upp ena blöjsnibben och kissat o sin säck... bläää!!! men jag får skylla mig själv!!
Jag kunde inte somna i går, jag hade en jobbig känsla av att jag missat en massa saker som jag borde ha gjort. När jag väl somnade drömde jag en återkommande dröm som jag alltid har när jag är stressad. Jag drömmer då att jag ska till skolan men kommer sent. Sen har jag ingen nyckel till skåpet och hittar inte klassrummet. När jag väl kommit in i klassrummet har jag inga böcker osv. Det är en så hemsk känsla, svårt att förklara.
Nu ska jag fixa mig och barnen för vi ska till bvc med Lilian. Sen ska jag till stan och möta Åsa, hon ska prova brudklänningar!! Spännande!!!
Så här vill jag själv se ut på deras bröllop:

Inga kommentarer: