I dag har vi jag och Lilian haft en mysig dag på Junibacken med Martina, Liv och Nina med barn. Som vanligt har jag inte tagit några kort, glömmer jämt kameran! Men men...
Har börjat med en ny filt... Hittade inspiration i en Family livingtidning. Det kommer att bli en enda stor mormorsruta i alla möjliga färger.

Här är en blid från i går på kusinerna Appelqvist, farmor klippte Edward så man känner knappt igen honom, han blev plötsligt så stor!
Har börjat med en ny filt... Hittade inspiration i en Family livingtidning. Det kommer att bli en enda stor mormorsruta i alla möjliga färger.
Här är en blid från i går på kusinerna Appelqvist, farmor klippte Edward så man känner knappt igen honom, han blev plötsligt så stor!
Här om dagen när Lilian satt och kollade på film somnade hon så sött, har nog aldrig hänt att hon somnat i soffan förr, så söööt tyckte jag=)
1 kommentar:
Men huuur snygg vart inte killen då???..:) ge han en stor kram!
Skicka en kommentar