I dag är det ju fredag, dagen som alla bara älskar - även jag!! Fredag betyder ju också fredagsmys och då får man äta middag i soffan och kolla på film, hur lyxigt är inte det då?
Måste säga att det är så skönt att barnen blivit relativt stora! Jag kan efter 3,5 år slitande äntligen få ta det lite lugnt. Men snart är man väl på det igen...är faktiskt lite sugen på en bebis, särskilt efter att man träffat Joel och Åsas sötunge Ines!!
Nej nu ska vi snart åka och handla. Puss!!!
1 kommentar:
Kör på! Ni får så fina barn. Å du glänser som mamma, tycker du e toppen på d! Puss!!!
Skicka en kommentar