fredag 18 mars 2011

Fredag

Säg inte att det ska komma snö idag!!! Det pallar jag inte!
Försov mig i dag för att min väckarklocka råkade stängas av...suck. Jobbar hemifrån i dag i stället då.
I kväll ska jag och Bettan göra en repris på bio och snicksnack, ska bli såååå trevligt! Dessutom ska Lanja med, det är inte ofta man får tillfälle att umgås med henne.

Det här är filmen vi ska se

I morgon åker vi till Öregrund och umgås med Edwards bästis familj. Dom har ett hus där precis vid vattnet. Det ska bli helt underbart! När barnen har somnat kommer vi att hoppa i badtunnan och dricka oss berusade...wiii!!!

Nej nu fortsätter allvaret, plugg plugg plugg, har inte haft en ledig dag på två veckor!!!! I går när vi satt och klurade på en kassaflödesanalys var jag så nära tårar... Tenta om två veckor då jiiiiihaaa!!

Inga kommentarer: