söndag 13 mars 2011

Godnattsaga

Edward 3 år berättar godnattsaga för mamma och Lilian:

Det var en gång en myra och en kanin som var i skogen och plockade blåbär, så såg dom en drake. Dom blev jätterädda och började springa. Då frågade draken, varför springer ni? Men vi är rädda att du ska äta upp oss sa myran och kaninen. Då sa draken att jag är inte farlig drake, jag är snäll och är bara sugen på blåbärspaj. Jaha det är vi också så då kan vi gå hem till oss och baka det. Sen åt dom blåbärspaj med vaniljsås.
God natt!!!


Inga kommentarer: