måndag 14 mars 2011

Måndag

I dag blev det en helt ljuvlig utflykt med barnen till stadsparken med Edwards bästis, hans mamma och lillebror. Efter det goffade vi alla på Max, mumma!!! Eftersom att barnen har världens bästa mammor fick dom sen välja varsin bakelse på Landings till fikat som vi tag med hem. Jag åt min första makaron, alltså det var bland det godaste jag ätit!!!





Barnen är hos mormor och morfar så att jag kan plugga, hmm peppar mig med barnens kvarlämnade lördagsgodis...alla knep är bra utom de dåliga!


För en gång skull hade jag kameran med mig, så hinner jag bara ta ett kort innan batteriet dör!!!

2 kommentarer:

Meeandmyworkout sa...

Bä men vad är det jag ser:)?? Fuskar du?? Hihi..
På lördag blir det träning för fulla muggar. Är du på eller??
Puss o kram och tack för senast:)
PS, Tror Lisa blev lite småkär i Edward:)

Eva sa...

Jag vet jag fuskar hela tiden! Vad gulligt, man vet aldrig dom kanske blir ett par, tror att Edward blev väldigt förtjust han med!