I dag blev det en helt ljuvlig utflykt med barnen till stadsparken med Edwards bästis, hans mamma och lillebror. Efter det goffade vi alla på Max, mumma!!! Eftersom att barnen har världens bästa mammor fick dom sen välja varsin bakelse på Landings till fikat som vi tag med hem. Jag åt min första makaron, alltså det var bland det godaste jag ätit!!!

2 kommentarer:
Bä men vad är det jag ser:)?? Fuskar du?? Hihi..
På lördag blir det träning för fulla muggar. Är du på eller??
Puss o kram och tack för senast:)
PS, Tror Lisa blev lite småkär i Edward:)
Jag vet jag fuskar hela tiden! Vad gulligt, man vet aldrig dom kanske blir ett par, tror att Edward blev väldigt förtjust han med!
Skicka en kommentar