måndag 2 februari 2009

Ok??!!

Någon av mina vänner på facebook hade blivit taggad i ett album, jag kollade igenom alla bilder i albumet och killen hade lagt ut denna bild:
Jag vet inte, det kanske är jag som inte hajjar riktigt, men varför denna bild?? Han måste skämta, eller??

1 kommentar:

Lise sa...

Jag, lite av en klockexpert vet att det där är olika Rolex Daytona modeller, även väldigt värdefulla, status som i pengar.. Kanske någon som försöker vara poetiskt... vem vet?!