Nu är jag så less på att JJ jobbar så mycket! Jag vill ju helst ha min älskling hemma hela dagar!! Som tur är slutar han två i dag och sen är han ledig i morgon, wiiii... Svärmor kommer i dag också så jag måste nog styra upp nåt fika, blir nog den klassiska kladdkakan som jag jämt gör.
Ska ut med tjejerna i kväll, wiii igen!!! Har ingen aning vad jag ska ta på mig, det är alltid samma problem. Men jag vet ju vem ja hava ska som min farmor säger.
Bettan tycker jag är riktigt tragisk som har let´s dans som veckans höjdpunkt. Måste bara säga att riktigt så illa är det inte än. Hahahaha!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar