tisdag 24 februari 2009

Grattis darling

Idag är det ingen vanlig dag för det är John-Johns födelsedag, hurra hurra hurra.
Det är helt konstigt att min karl är 29. Nästa år är det 30 och går mot 40!!! Självklar har vi kalasat!! Vi missar aldrig en chans att äta tårta!! Jag bakade både morotskaka och havreflarn ur världens bästa receptbok "Leila bakar" som jag fick av Lise.
Det tråkiga efter att kalas är disken och den måste jag ta reda på nu. Bye!!!

Inga kommentarer: