Jag fattar inte varför profilbilden är sååååååååå stoooooooor!! Jag vet inte hur man gör den mindre, kan någon berätta??!! Man blir ju rädd när man kommer in på min sida!!! Aaaaaa!!!!
2 kommentarer:
Anonym
sa...
Eva, öppna bilden i paint direkt från mappen på datorn sedan går du in på Bild(uppe till vänster) --> Ändra storlek/Sneställ.. --> skriv in 50% i båda rutorna och sen OK. Så blir bilden hälften så stor! Prova dig fram tills du blir nöjd. Lycka till!
2 kommentarer:
Eva, öppna bilden i paint direkt från mappen på datorn sedan går du in på Bild(uppe till vänster) --> Ändra storlek/Sneställ.. --> skriv in 50% i båda rutorna och sen OK. Så blir bilden hälften så stor! Prova dig fram tills du blir nöjd. Lycka till!
Men det är ju för att du är så fiiiin... Så man ska få se så mkt av dig som möjligt! Puss
Skicka en kommentar