måndag 2 februari 2009

Måndag

Bra i dag:
  • Vi alla vaknade på rätt sida.
  • Vi har åkt pulka (hade glömt bort hur kul det vá).
  • JJ slutade tre=).
  • Jag ska träffa Bettan och träna.
  • Jag har sorterat alla papper som bara legat i en hög.
  • Jag hittade mitt hälsokort från jag var liten, så kul att jämnföra med barnens.

Anus i dag:

  • Måndagar är alltid lite trögstartade...
  • Edward doppade min puderborste i sitt bajs.(Min andra hade han bort i Trysli, det är dyyyyrt att ha barn!!)
  • Vi har skickat in godkännande att det var vårt fel när vi krockade, så nu kommer väl räkningen snart...

2 kommentarer:

Martina sa...

Hej hej!
Nu har jag lagt till dig i min blogglista:)
Hoppas allt bra med er och barnen!

PS, Grattis till lilla prinsessan:)

ellestael sa...

Blir ännu dyrare när fönsterrutan går sönder och den dyra lampan och mobilen åker i toastolen osv. Fast du har juh så snälla barn så det kanske inte blir så :-)