- Vi alla vaknade på rätt sida.
- Vi har åkt pulka (hade glömt bort hur kul det vá).
- JJ slutade tre=).
- Jag ska träffa Bettan och träna.
- Jag har sorterat alla papper som bara legat i en hög.
- Jag hittade mitt hälsokort från jag var liten, så kul att jämnföra med barnens.
Anus i dag:
- Måndagar är alltid lite trögstartade...
- Edward doppade min puderborste i sitt bajs.(Min andra hade han bort i Trysli, det är dyyyyrt att ha barn!!)
- Vi har skickat in godkännande att det var vårt fel när vi krockade, så nu kommer väl räkningen snart...
2 kommentarer:
Hej hej!
Nu har jag lagt till dig i min blogglista:)
Hoppas allt bra med er och barnen!
PS, Grattis till lilla prinsessan:)
Blir ännu dyrare när fönsterrutan går sönder och den dyra lampan och mobilen åker i toastolen osv. Fast du har juh så snälla barn så det kanske inte blir så :-)
Skicka en kommentar