tisdag 24 februari 2009

Bröllop=)

Jag är rörd!! Älskar bröllop och blir alltid tårögd när jag hör par som ska gifta sig. Våran bröllopsdag var den lyckligaste dagen i mitt liv!!!

Jag tycker att Daniel verkar vara en riktig pudding!!!

Inga kommentarer: