lördag 9 augusti 2008

Usch

Sitter i soffan och tycker synd om mig själv. Det ÄR verkligen synd om mig!! Jag kan inte röra mig. Var på stan i dag med Joel, Åsa och Anton. Hur mysigt som helst!! Är så glad att Åsa och jag ska vara mammalediga samtidigt!!! I alla fall, när vi nästan var hemma kändes det som att något brast i magen... Det gör så j-kla ont!! Höfterna har hakat upp sig och det känns som att jag har 20 kg småsten i magen som bara vill ut. Orkar inte längre!! Längtar till jag kan ta ett glas vin, en redbull, bamyl koffein, sätta på mig vanliga kläder, ja allt "normala" människor gör...

Inga kommentarer: