tisdag 5 augusti 2008

Bläää

Så här känner jag mig just nu!!! Jag orkar snart inte med mig själv!! Var hos BM i går dr det visade sig att jag hade lågt blodvärde. Hoppas att det har att göra med det. Eller kanske beror det på att jag typ väger 20 kg mer än vad jag borde...nääää...
Känner mig tung även psykiskt. Lite downperiod just nu... Men jag kommer väl igen.

1 kommentar:

ellestael sa...

Så snygg du känner dej då!