Förstås trasade vår dator ihop igen. I går fick vi nog och åkte till Expert och köpte en ny. Det känns så lyxigt!! Vår gammla var typ två år gammal men den kändes som 100 år. Kaksmulor och kladd mellan tangenterna och vissa saknades... Nu har vi en supersnygg Sony!!!
Nu ska jag ha spamys med ett gäng tjejer här hemma. Jag tyckte att JJ kunde åka till sin pappa medans men jag tror att han tycker att det är kul att han en massa tjejer här så han vill bums stanna hemma. Puss och kram!!!
2 kommentarer:
I dont know what you wrote... just to say.. you are an incredible beautifull girl.. just that.. :)
kiss
Luis
Vilken kommentar du fick av den där Luis. Kul!
Och sen... Varför köpte ni inte dator av Alex? Då hade ni ju fått hans rabatt.
Skicka en kommentar