torsdag 28 augusti 2008

Prutt

Fy fabian vilken dag i dag. Jag ville inte alls kliva ur sängen kl 06.00. Hela dagen har jag bara velat att marken ska öppna sig och sluka mig...Kanske inte riktigt så illa men... För att trösta stackars mig handlade jag hem pizza, glass med kakdeg i, skumgodis och coca cola...Det tråkiga är att det inte finns nåt att se på tv. Har just nu på trean där det är "från koja till slott" alltså jag säger bara det: den där byggledaren skulle jag kunna slå riktigt hårt!!! Hans röst och sätt tar livet av en...fy fan vilken karl. Sen har vi inredarna... nä nu får jag lägga av!!! Det är kanske mig det är fel på...
Lite trevligt har jag faktist också haft. Anna kom och åt lunch med mig och M&M har hållt mig sällskap.
Nu ska jag duscha och tvätta mitt hår med "Bed head" som jag fick av Anna. Det luktar så gott så man bara dööööör!!!! Sen ska jag lägga mig och läsa.

Inga kommentarer: