tisdag 12 augusti 2008

Soft

Hade en riktigt soft kväll i går. Eddi sov hos sina kusiner så vi passade på att ha en riktig myskväll. Visst, vi hade kunnat gå ut och äta eller gå på bio men ack vad skönt det är att vara hemma... Hyrde tre filmer, köpte godis, drog ner persiennerna och hängde i soffan hela kvällen. Vi såg bla. "In to the wild", shit vad bra den vá!!!! Vi kollade t.om. på allt extramaterial...
Nu ska jag fixa mig. Ska träffa Bettan på stan för fika och skvaller...göra det vi är bäst på helt enkelt...

Inga kommentarer: