söndag 20 juli 2008

Problem

Dagens i-landsproblem:
  • Jag vet inte hur jag ska komma mig upp i hyffsad tid i morgon (har lovat mig själv att börja med det när JJ börjar jobba och det är ju i morgon).
  • Popcornet tog precis slut och jag är fortfarande sugen..
  • Jag kan inte bestämma mig för vilket klinker vi ska ha i badrummet.
  • Jag har för tillfället ingen mobil. (Eller det kanske är ett u-landsproblem..hahahaha)
  • Jag vill byta hår med pattVickan, men det går ju inte...

Inga kommentarer: