- Jag vet inte hur jag ska komma mig upp i hyffsad tid i morgon (har lovat mig själv att börja med det när JJ börjar jobba och det är ju i morgon).
- Popcornet tog precis slut och jag är fortfarande sugen..
- Jag kan inte bestämma mig för vilket klinker vi ska ha i badrummet.
- Jag har för tillfället ingen mobil. (Eller det kanske är ett u-landsproblem..hahahaha)
- Jag vill byta hår med pattVickan, men det går ju inte...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar