Det måste vara nåt fel på mig! Jag vill hela tiden ha något i munnen. Är det inte godis eller en bulle så är det en morrot eller ett tuggummi... Jag har aldrig varit så här förr så jag hoppas verkligen att det går över när jag pressat ut bebben!!! Nu ska jag smälla i mig detta:

Äkta gräddglass och världens godaste chokladsås som stelnar på glassen. Finns bara att köpa i Norge...tror jag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar