torsdag 10 juli 2008

Bröllop

På lördag ska en av mina allra käraste vänner Meral gifta sig! Jag och Carolina tänkte att vi måste göra någon slags överraskning till henne så vi köpte smörgåstårta, ölkorv, öl och lite presenter, så nu ar vi suttit här hemma och haft jättemysigt! En riktig tjejkväll. Vi hjälpte henne att sy in brudklänningen som är himmelskt fin. Hon kommer att se ut som en dröm!!! Nu ser vi fram emot lördag förstås!!

Inga kommentarer: