Hade ju lovat mig själv att lägga mig tidigt i dag men det är ju så svårt, så nu sitter jag har och klockan är snart midnatt... Palle och halva hans familj har varit här i kväll. Det är inte varje dag man får besök av sin storebror!! Det sägs att jag och han är väldigt lika i sättet och jag tror jag håller med. Vi låter inget passera utan har funderingar över det mesta...(oj nu lever damen om i magen...aj..oj...awooo)
Tidigare i dag var vi med Joel och Åsa i Sigtuna. Vi åt på Gyllne vållflan, spelade minigolf (jag kom sist=(), fikade vi på Tant Brun och strosade runt och kollade i affärer. Alltid lika mysigt att umgås med dessa två (snart tre) raringar=).

Åsa som var en riktig klippa på minigolf




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar