tisdag 15 juli 2008

Inredning

Vi ska göra om här hemma i höst. Sånt är ju alltid kul, men kanske inte lika kul när anledningen är att det det ska bli mer praktiskt. Vi måste hitta på förvaringslösningar i varje hörn. På 57 kvm ska vi fyra trängas, men jag är säker på att det kommer att bli bra! Vi ska göra så fint och mysigt! Badrummet ska göras om också, det ska bli så skönt. Nu har vi plastmatta, inte så trevligt!! Det ska bli klinker, nya badrumsmöbler, fina handukar och tillbehör=)




Inga kommentarer: