I dag har jag varit duktig. Vaknade tidigt, städade undan, ringde viktiga samtal sen gick vi ner till stan för att träffa Meral. Där ordnade jag med min mobil, jag hade försäkring så jag kommer billigt undan men självklart ska sommarland betala mig. Nu har jag skitsnygg lånetelefon!!!! Rosa och lila...fy f-n, varför måste dom alltid se ut så??!! Jag fixade ringen oxå. Jag trodde inte att det skulle vara så lätt. Nu är den sååå snygg och blank. 100:- och den är som ny!!!
Nu har vi hämtat Merals OrbiTreck, ska få låna den ett tag=) Får väl se om jag kommer att stå och trampa på den, om jag känner mig själv rätt blir det nog inte så mycket av med det...

Meral och Liv på Cupido

Min fina lånetelefon=)

Visst är den fin?!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar