torsdag 19 juni 2008

Segla

Nu ska vi ta en promenad sen åker vi till stockholm. Längtar jättemycket. Ska bli så mysigt att umgås med svärmor o Mats!!! Puss till alla och glad midsommar!!!

Inga kommentarer: