tisdag 17 juni 2008

Midsommar

Snart är det midsommar. Jag tycker verkligen inte att det känns som det. Det känns nästan som höst tycket jag... Vi ska i alla fall ut och segla med svärmor och hennes sambo. Det ska bli sååå mysigt! Jag har åkt mycket båt men aldrig seglat. Vi ska till någon klubbholme där vi ska vara tor-fre-lör. Hoppas att det blir fint väder så vi kan bada!!

Inga kommentarer: