lördag 14 juni 2008

Lördag

Uppe med tuppen som vanligt. Har ätit frukot som bestod av melon och knäckebröd. Måste kompensera pizzan i går.
Det är ju dööötråkigt väder i dag så jag vet inte vad man ska hitta på. Vill ju sitta ute i solen och jobba på brännan!!!
Kanske blir den en mysig fika någonstans. Vi får se.
Grabbarna ska ha killkväll hos Joel så jag och Eddi blir ensamma hemma. Kanske kommer Lise hit eller så åker jag till mamma och pappa. Måste ju se matchen!! Ska ju hejja fram Sverige till seger!! JJ är så nervös inför Sevrigematcherna att han inte kan tänka klart. Tycker att det är lite gulligt.
Nu ska jag klä på mig och sen vika tvätt.

Inga kommentarer: