måndag 16 juni 2008

Sååå trött

I morse var vi och kollade på vår bebis. Jag blev så lycklig när allt såg bra ut!! Vi fick även veta att det blir en liten flicka=). Tårarna bara strömmade, nu känns det så verkligt.
När vi kom hem åt vi en dunderfrukost, nästan som på hotell, mums!!! Sen har vi städat så det allt skiner här hemma!!!
Nu är jag trött!!! Hur kan man bli så här trött? Men det botar jag med en massa socker, har varit och köpt godis på konsum.

1 kommentar:

Eva sa...

Gud vad kul med en liten flicka! Hon kommer bli sååå söt! Puss o kram /Eva