I morgon bitti åker vi till Norge. Vi har inte bestämmt hur länge vi stannar men antagligen till torsdag. Längtar så mycket efter mina syskon och syskonbarn där!!! Visst är det väl underbart med semester. Appropå det är jag så avundsjuk på Lise o hennes karl som snart åker till Miami, Florida och Bahamas!!!!!!
Puss o Kram så hörs vi senare i veckan=)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar