Ja då var det en ny vecka då. Synd att det är så tråkigt väder!!!! JJ har tre veckor kvar på sin semeser så man kan ju hoppas att vi får några dagar med sol!!!
Vi hade det underbart i Norge!! Jag tror inte att jag har ätit så mycket gott i hela mitt liv!! Men så är det alltid när man är där. Dom har en egen godisaffär så ni kan ju tänka er... Här är mina söta syskonbarn i Norge.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar