tisdag 11 januari 2011

Träning

Nu har jag varit och tränat för första gången på väldigt länge, men som vanligt när jag tränar med Bettan är det mest käkarna som tränas...
För att återuppbygga musklerna sitter jag nu och äter popcorn, det har jag hört är jättebra!!!

Sov gott!!

Inga kommentarer: