Evaasblogg
söndag 9 januari 2011
Lördag
Hur lyckas man? Sorry Ikea!
I dag åkte julen ut, åhhh så tråkigt!!!
Tomten som går i gång på höga ljud får äntligen vila ut, det har gått i gång ett par gånger kan man säga...
Årets mest kreativa paketinslagning går till mig! En halv hm katalog gick det åt.
Lilians nya favorittroll...
...men inget slår denna:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar