söndag 9 januari 2011

Lördag

Hur lyckas man? Sorry Ikea!


I dag åkte julen ut, åhhh så tråkigt!!!


Tomten som går i gång på höga ljud får äntligen vila ut, det har gått i gång ett par gånger kan man säga...


Årets mest kreativa paketinslagning går till mig! En halv hm katalog gick det åt.


Lilians nya favorittroll...



...men inget slår denna:



Inga kommentarer: