Evaasblogg
söndag 9 januari 2011
Fredag
Jag och Bettyboop var på bio och såg änglagård i går.
Efter det satt vi och snackade skit halva natten... Det var inte sista gången!!!!
Skål!
1 kommentar:
Anton
sa...
ja och absolut inte den första!!!!
10 januari 2011 kl. 00:20
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
ja och absolut inte den första!!!!
Skicka en kommentar