söndag 9 januari 2011

Fredag

Jag och Bettyboop var på bio och såg änglagård i går.


Efter det satt vi och snackade skit halva natten... Det var inte sista gången!!!!



Skål!

1 kommentar:

Anton sa...

ja och absolut inte den första!!!!